• कभरस्टोरी
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप
  • कभरस्टोरी(current)
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली(current)
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया(current)
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन(current)
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद(current)
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल(current)
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज(current)
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप(current)
  • थप
    • अभिमत/विचार
    • अन्तरवार्ता
    • समाचार
    • कार्टुन
    • ब्लग
    • इपेपर
    • अर्काइभ
  1. होम
  2. जीवनशैली
  3. करिअर
करिअर
जागिरेले मोटरसाइकल किन्नैपर्ने बाध्यता हट्दै छ
  • फेसबुकमा शेर गरौ
  • ट्वीटरमा शेर गरौ
  • मेल गरौ

साप्ताहिक संवाददाता

जागिरेले मोटरसाइकल किन्नैपर्ने बाध्यता हट्दै छ
माघ ९, २०७६

असीममानसिंह बस्नेत, क्षेत्रीय निर्देशक, पठाओ

पठाओ अमेरिकी कम्पनी हो । पठाओमा धेरै अमेरिकी र थोरै बंगलादेशीको लगानी छ । पठाओ नेपालमा प्रवेश गरेको डेढ वर्ष भयो । हामी आएपछि बजार एकदमै विस्तार भएको छ । मानिसहरूले बिस्तारै हाम्रो सेवाबारे बुझ्दै हुनुहुन्छ । हामीसँग जोडिँदै हुनुहुन्छ । पहिला मोटरसाइकल किन्नेहरू सोखिन र जागिरे हुन्थे । अब जागिरेले मोटरसाइकल नकिने पनि दुईपाङ्ग्रे सवारी एपमार्फ समयमै कार्यालय पुग्न र फर्कन सक्ने अवस्था सिर्जना भएको छ । 

यसको प्रभाव पाँच वर्षपछि देखिन्छ । बेरोजगारहरूका लागि पनि हातमा लाइसेन्स र साथमा मोटरसाइकल हुँदा आम्दानी गर्ने राम्रो माध्यम बनेको छ । काठमाडौंको मुख्य चुनौती भनेको सवारी चाप हो । अबको १० वर्षमा हाम्रो कारण त्यो चाप पूर्ण रूपमा न्यून हुने सम्भावना छ । गाडी किनेर वर्षमा ५० हजार कर तिर्ने पैसाले त उसले वर्षभरी सहज रूपमा यात्रा गर्न पाउँछ ।

दुई–तीन महिनाअघिसम्म २०४९ सालमा बनेको यातायात व्यवस्था ऐनको आधारमा दुईपाङ्ग्रे सवारी एपमार्फत सेवा दिइरहेका हाम्रा केही साथीहरूलाई प्रहरीले दु:ख दिएको समाचार आएका थिए । तर, २७ वर्षअघि देशमा राजतन्त्र भएको समयमा बनेको ऐन प्रजातान्त्रिक प्रणालीमा प्रवेश गरिसकेको अवस्थामा कसरी प्रभावकारी हुन सक्छ ? यतातर्फ पनि हामीले ध्यान दिनुपर्छ । 

संविधानको धारमा उल्लेख गरिएका नागरिकका आधारभूत आवश्यकता र स्वतन्त्रताका कुरामा पनि ध्यान दिनुपर्छ । अहिले सरकारले यो कुरा बुझिसकेको छ । दुईपाङ्ग्रे सवारीको सम्बन्धमा नयाँ ऐन बनाएर त्यसलाई सम्बोधन गर्ने तयारी सरकारले गरिरहेको सुनेका छौँ । अब धेरै समय नलाग्ला । निजी सवारीले पनि यात्रु बोक्न पाउने कुरामा अब त्यति धेरै विवाद छैन । बरु कसरी पाउने भन्ने कुराचाहिँ ऐन आएपछि थाहा होला ।

ऐन आएर कानुन बनेपछि यात्रुको बिमाको बाटो खुल्छ । त्यसबाहेक राज्यलाई मुनाफा हुने अर्को पक्ष भनेको कर हो । अहिले फुल टाइम काम गर्ने एउटा राइडरले मासिक ४०–५० हजार आम्दानी गर्छ । त्यो पैसा कहाँ जम्मा गर्ने भन्ने प्रश्न अहिलेको समयमा जाहेज छ । भविष्यमा बैंकबाट ऋण लिनुपर्दा कर नतिरेको व्यक्तिलाई बैंकले ऋण दिँदैन । कर केको आधारमा तिर्ने थाहा छैन । सरकारले कति प्रतिशत कर लिने भन्ने कुरा ऐनमा स्पष्ट रूपमा आएपछि करको समस्या पनि समाधान हुन्छ । 

अहिले हामीले राइडरहरूबाट २० प्रतिशत कमिसन लिइरहेका छौँ । झट्ट हेर्दा मानिसहरूले एउटा एप बनाएको छ, यतिका कमिसन लिन्छ भन्नुहुन्छ । तर त्यसपछाडिको जटिलता कति छ भन्ने कुरा धेरैले बुझ्नुहुन्न । गुगललाई मात्र हामी दिनमा ९ सय डलर तिरिरहेका छौँ । एपको सरोवरमा राख्ने पैसा, एप बेलाबेलामा मर्मत र अपडेट गर्नुपर्छ, हामीसँग ५७ जना त प्रत्यक्ष रोजगारीमा जोडिनुभएको छ । 

हामीले यो सबै खर्च आफ्नो गोजीबाट हाल्न सक्ने अवस्था त हुँदैन नि । फेरि हामीले २० प्रतिशत कमिसन लिँदा कुनै राइडरले किन यति लिएको भन्नुभएको छैन । हाम्रो कारण उहाँहरूले राम्रै आम्दानी गरिरहनुभएको छ । कमिसन लिएर पनि हामी किन पठाओ भयौँ त । किन कि हाम्रो सिस्टम निकै राम्रो छ । हामीप्रति राइडर र यात्रुले विश्वास गर्नुभएको छ । र, त्यसका लागि हामीले खर्च गरेका छौँ । हामीलाई नराम्रो देखाउन केहीले यस्तो कुरा उठाउनुभएको छ । जसले हामी कुनै पनि रूपमा हतोत्साहित हुँदैनौँ ।

प्रतिक्रिया
हाम्रो छनोट
कोभिड–१९ को जोखिम मुल्यांकन गर्ने बिधि (कोभिरा) सार्वजनिक
गर्भवती वा सुत्केरीको स्वास्थ्यमा समस्या देखिए के गर्ने ?
निर्मातासँग कलाकारको गुनासोः काम गराउने, अनि हराउने ?
राइडरलाई रोजीरोटीकै समस्या
सधैँ सडकमा
सम्बन्धित
करिअर
लकडाउनमा बालबालिका : जोखिम पनि, अवसर पनि

सुजाता मुखिया

वैशाख ८, २०७७

करिअर
फोर्ब्स सूचीमा ६ नेपाली

वैशाख ८, २०७७

करिअर
पीडामा पाइलट : काम पाउनै मुस्किल

कृष्ण आचार्य

वैशाख ८, २०७७

करिअर
    कुन पेसामा कति तलब 

वैशाख ८, २०७७

कभरस्टोरी

  • रिपोर्ट
  • टिप्पणी
  • वार्ता

जीवनशैली

  • विज्ञान प्रविधि
  • स्वास्थ्य
  • करिअर
  • घुमघाम
  • फेसन

मल्टिमिडिया

  • फोटोस्टोरी
  • भिडियो
  • पोडकास्ट

कला मनोरञ्जन

  • सिनेमा
  • सङ्गीत
  • साहित्य
  • थिएटर
  • ललितकला
  • सेलिब्रेटी
  • गसिप

खेलकुद

  • राष्ट्रिय
  • अन्तराष्ट्रिय
  • क्रिकेट
  • फुटबल

प्रोफाइल

  • वाह ! जिन्दगी
  • ती युवा
  • किशोर छँदा
  • स्मृति लेख

समाज

  • शिक्षा
  • संस्कृति
  • इतिहास
  • प्रवास
  • अन्तर्राष्ट्रिय
  • सहर
  • अर्थ
  • खानपिन

थप

  • ब्लोअप
  • अभिमत/विचार
  • अन्तरवार्ता
  • समाचार
  • कार्टुन
  • ब्लग
  • इपेपर
  • अर्काइभ

हामीलाई खोज्नुहोस्

हाम्रा अन्य प्रकाशनहरु

  • ekantipur
  • Kantipur TV
  • Radio Kantipur
  • The Kathmandu Post
  • Nepal
  • Nari

विज्ञापन

छापामा विज्ञापन गर्न यहाँ सम्पर्क गर्नुहोला»

Copyright © Saptahik