• कभरस्टोरी
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप
  • कभरस्टोरी(current)
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली(current)
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया(current)
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन(current)
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद(current)
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल(current)
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज(current)
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप(current)
  • थप
    • अभिमत/विचार
    • अन्तरवार्ता
    • समाचार
    • कार्टुन
    • ब्लग
    • इपेपर
    • अर्काइभ
  1. होम
  2. अन्तरवार्ता
अन्तरवार्ता
एक वर्षमै ५० प्रतिशतले सडक दुर्घटना कम गर्न सकिन्छ
  • फेसबुकमा शेर गरौ
  • ट्वीटरमा शेर गरौ
  • मेल गरौ

नरेन्द्र रौले

अश्विनी कोइराला

एक वर्षमै ५० प्रतिशतले सडक दुर्घटना कम गर्न सकिन्छ
मंसिर १२, २०७१
पाल्पाली नारद कुँवर करिब दुई दशक पहिला हालको ग्रामीण पूर्वाधार विकास शाखाका इन्जिनियर थिए । उनी आफ्नो काम नयाँ तरिकाले गर्न चाहन्थे तर सरकारी सिस्टमको ढिलासुस्तीका कारण उनी वाक्क भए । कतिसम्म भने उनलाई इन्जिनियरिङ पेसाप्रति नै वितृष्णा उत्पन्न भयो । पेसाबाट भाग्न खोजेका नारदले अस्ट्रेलियामा व्यवस्थापन अध्ययनका लागि छात्रवृत्ति प्राप्त गरे । त्यही बहानामा उनी अस्ट्रेलिया पुगे र त्यहाँको चर्चित विश्वविद्यालयबाट एमबीए पूरा गरे । त्यसपछि नेपाल फर्किएका नारदले निजी कलेजमा पढाउन थाले । केही वर्ष कलेजमा पढाउने क्रममा उनले थाहा पाए, केही विद्यार्थीलाई पढाएर उनीहरूमा नयाँ ऊर्जा त भर्न सकिन्छ तर समग्र सिस्टम परिवर्तन गर्न सकिँदैन । त्यसपछि उनी इन्जिनियरिङमै थप अध्ययन गर्न न्युजिल्यान्ड पुगे । न्युजिल्यान्डमा उनको प्रतिभाको ठूलो कदर भयो । कुँवरले ओक्ल्यान्ड विश्वविद्यालयमा यातायात इन्जिनियरिङमा छात्रवृत्तिमा स्नातकोत्तर गर्ने अवसर मात्र पाएनन्, अध्ययनलगत्तै रोड पर्फमेन्स इन्जिनियरका रूपमा सरकारी जागिरसमेत पाए ।   

यता नेपालमा सडक दुर्घटनाका खबरले आम मानिस मर्माहत छन् । हालै सार्वजनिक भएको सरकारी तथ्याङ्कअनुसार नेपालमा सडक दुर्घटनामा दैनिक ५ जनाको ज्यान जान्छ भने २० जना घाइते हुन्छन् । सडक दुर्घटना उत्कर्षमा पुगेकै बेला पारिवारिक भेटका लागि नारद कुँवर नेपाल आएका थिए । यही बेला साप्ताहिकले कुँवरसँग भेटघाट गरेको थियो । कुँवरले सडक दुर्घटना विशेषज्ञका रूपमा आफूसँग भएका महत्वपूर्ण जानकारी त दिए नै नेपालको विकास नहुनुका पछाडि आफ्ना निजी अनुभव पनि व्यक्त गरेे ।

नेपालमा भएका सडक दुर्घटनाका समाचार सुनिरहनुभएको छ ?

न्युजिल्यान्डमा हुँदा नेपालको सडक सुरक्षाको अवस्थाप्रति ध्यान दिन पाएको थिइनँ । यहाँ आएपछि काठमाडौंदेखि आफ्नो घर पाल्पा र त्यसवरपरका सडक नियाल्न पाएँ । यहि बेला सडक दुर्घटनाका खबर पनि धेरै आए । अवस्था भयावह हुँदै गएको महसुस भैरहेको छ । सवारी साधन थोरै हुँदा पनि दैनिक पाँच जनाको मृत्यु र २० जना घाइते हुनु गम्भीर कुरा हो ।

सबैले बुझ्ने भाषामा भन्नुपर्दा बढ्दो दुर्घटनाको कारक तत्त्व के हो ?

कर्तव्यको निर्वाह नगर्नु नै दुर्घटनाको प्रमुख कारण हो । यसको अर्थ के हो भने सरकार, ट्राफिक प्रहरी, सवारी चालक तथा यात्रु सबैले आफ्नो कर्तव्यको पालन नगर्नु नै दुर्घटनाको प्रमुख कारण हो । जुन मानिसले जे गर्नुपर्ने हो त्यो काम गर्नेबित्तिकै यस्तो समस्या धेरै हदसम्म कम हुन्छ ।

सडक दुर्घटनामा सरकारले गर्नुपर्ने काम के हो ?

न्युजिल्यान्ड संसारको सबैभन्दा सुरक्षित, नागरिकले सरकारप्रति भरोसा गरेको र सबैले आफ्नो कर्तव्य पालन गर्ने देशहरूमध्ये पहिलो नम्बरमा पर्छ । संसारमा सबैभन्दा कम भ्रष्टाचार हुने र नागरिकले पनि आफ्नो दायित्व पूरा गर्ने देशहरूमध्ये पर्छ । त्यहाँको सरकारले कुनै काम गर्नुअघि कहाँ के समस्या छ, त्यसको तथ्याङ खोज्छ । त्यसका लागि सम्बन्धित निकायलाई परिचालन गर्छ । ती निकायहरूले सरकारले खोजेको कुरा ग्राउन्ड लेभलमा गएर, खोज्ोर रिपोर्ट दिन्छ । त्यही रिपोर्टका आधारमा बजेट र जनशक्ति परिचालन हुन्छ । सडकका सन्दर्भमा पनि यही कुरा लागू हुन्छ ।

कसरी काम हुन्छ ?

न्युजिल्यान्डमा राज्य सञ्चालनका दुई तह छन् । एउटा केन्द्रीय सरकार अर्को स्थानीय सरकार । केन्द्रीय सरकारले देशका मुख्य राजमार्ग र त्यसको सुरक्षाको जिम्मा लिन्छ भने स्थानीय सरकारले त्यहाँका सामान्य सडक र त्यसको सुरक्षाको जिम्मा लिन्छ । स्थानीय सडकको तथ्याङ्क पनि केन्द्र सरकारसँग हुन्छ । म केन्द्रीय सरकारको सडक सुरक्षा उपप्रमुख भएका नाताले देशभरिका सडकको अवस्था कस्तो छ, त्यसको रिपोर्ट हेर्छु र कहाँ कुन अवस्थाको सडकमा के गर्नु उपयुक्त हुन्छ भनेर मन्त्रालयमा रिपोर्ट गर्छु । त्यसका लागि देशभरीका सडक वा अन्य सवारी साधनका मार्गको अवस्थामा गर्नुपर्ने सुधार, कुन ठाउँमा नयाँ काम गर्नुपर्छ भन्ोर स्थानीय नेताहरूलाई पनि जानकारी गराउनु पर्दछ । त्यहीअनुसार बजेट परिचालन हुन्छ र काम हुन्छ । कुनै त्रुटि नहोस् भन्नेमा सबै सचेत हुन्छन् । त्यसैले सडक दुर्घटना निकै कम हुन्छ ।

न्युजिल्यान्डमा कति प्रकारका सडक छन्, त्यसको सुरक्षा व्यवस्था कस्तो हुन्छ ?

त्यहाँका सडक ४ प्रकारका हुन्छन् । पहिलो राष्ट्रिय हाइवे जसलाई देशको मुटु मानिन्छ । यो मार्गमा कृषिजन्य उत्पादनहरू, औषधि तथा राष्ट्रका लागि महत्त्वपूर्ण मानिएका सामग्री ओसारपोसार हुन्छ । यसलाई देशको अर्थतन्त्रको मुटु पनि भनिन्छ । यस्तो हाइवे कहिल्यै बन्द हुँदैन । वाहनको स्पिड पनि तोकिएको हुन्छ जसले गर्दा समयमै दुध, मासुजस्ता अत्यावश्यक वस्तु गाउँ-गाउँबाट सहरसम्म पुगुन्, उद्योगका उत्पादन पनि कम मूल्यमा उपभोक्तासम्म पुगुन् । कुनै पनि सामग्री एक मिनेट ढिला उपभोक्ताकहाँ पुग्नु ठूलो समस्या मानिन्छ, त्यसैले यस्तो मार्गको ठूलो महत्त्व हुन्छ । यसको सुरक्षा पनि उच्च तहको हुन्छ । त्यस्तो सडक अत्यन्तै स्तरीय तथा ठूलो लागत लगाएर बनाइन्छ । राजमार्गले कमभन्दा कम इन्धन खपत गरोस्, कुनै व्यवधान उत्पन्न नहोस् भन्ने सोच हुन्छ ।

अरु तीन खालका सडक कुन-कुन हुन् ?

दोस्रो वर्गको सडक त्यसलाई मानिन्छ, जुन सडक मूल राजमार्गसँग जोडिन्छ । यस्तो सडकमा उद्योगधन्दा, कृषिजन्य उत्पादन एवं राष्ट्रिय महत्त्वका कार्यालयहरू हुन्छन् । सैनिक, प्रहरी, चिकित्सकजस्ता महत्त्वपूर्ण सेवाजन्य कार्यालय पनि यस्ता सडकमा हुन्छन् । यस्तो सडकलाई राष्ट्रिय सडकजत्तिकै महत्त्व दिइन्छ, किनभने यो देशको खाद्यान्न, सुरक्षा तथा केन्द्रीय सरकारसँग सीधा जोडिएको हुन्छ । सडक र त्यसको सुरक्षाका कारण कुनै पनि अवरोध आउनु हुँदैन र जनताले दु:ख पाउनु हुँदैन भन्ने मान्यता छ ।

तेस्रो खालको सडक लिङ्क रोड हो । यो सडक पहिलो र दोस्रो खालको उच्च स्तरको सडकसम्म पुग्न प्रयोग गरिन्छ । अन्त्यमा चौथो सडक व्यक्तिको घरसम्म पुग्छ । त्यसलाई गाउँले सडक भन्न सकिन्छ । तेस्रो र चौथो वर्गको सडकको गुणस्तर र सुरक्षा स्थानीय निकायले हेर्छ । त्यसको गुणस्तर पहिलो र दोस्रो जस्तो हुँदैन । स्थानीय आवश्यकताअनुसार त्यहाँका जनता र उनीहरूले चुनेका नेताले त्यसको निर्धारण गर्छन् । यहाँको जिल्ला विकास समितिले गरेजस्तै ।

सडकलाई न्युजिल्यान्ड सरकारले कुन तहमा राखेको छ ? सडकमार्गका बारेमा त्यहाँको परिभाषा कस्तो छ ?

सडक मानिस तथा वस्तुहरूलाई एक ठाउँबाट अर्को ठाउँ पुर्‍याउने संरचना हो । कुन सडकले देशलाई सबैभन्दा बढी आर्थिक लाभ दिन्छ, कुन सडकले देशको अर्थतन्त्र उकास्ने मालसामान, उद्योग वा कृषि सामग्रीको ढुवानी गर्छ, त्यो सडकमा त्यति नै बढी लगानी गरेर छिटो-छरितो सामान ढुवानी गर्न सघाउने बनाउनुपर्छ भन्ने मान्यता छ । मानौं कुनै पुरानो सडकमा गुडिरहेको वाहनले दिनको एक रुपैयाँ बढी पेट्रोल र एक मिनेट समय बढी खाइरहेको छ भने त्यो एक रुपैयाँ र एक मिनेट समय बचाउन अर्को राजमार्ग बनाउन सकिन्छ भने तुरुन्तै बनाइन्छ । चाहे त्यसका लागि खर्बौं रुपैयाँ किन नलागोस् । किनभने मानिसको समय र इन्धनको बचत सबैभन्दा ठूलो कुरा हो ।

तपाईंले भन्नुभयो, त्यहाँ दुर्घटना न्यून हुन्छन्, त्यसका लागि सुरक्षाका के-कस्ता उपाय अपनाइन्छन् ?

सुरक्षाका सयौं उपाय अपनाइन्छन् । सबैभन्दा पहिले दुर्घटना हुन नदिन भूमि प्रयोगको लागि योजना गर्दछ, सुरक्षित सडक बनाउन सेफ्टी अडिट गरिन्छ । त्यसका लागि खर्च गर्न डराउनु हुँदैन भन्ने मान्यता छ । किनभने मानव जीवन भनेको पैसा वा समयले किन्न सकिँदैन । त्यसका लागि जनताले पनि पूरा कर तिर्छन्, सरकारले पनि उनीहरूको जीवनप्रति संवेदनशील हुँदै पूर्ण उत्तरादायी भएर काम गर्छ । लामो अनुसन्धान गर्ने, चालक, ट्राफिक प्रहरी तथा यात्रुलाई उचित नीति-नियममा राख्ने, त्यसमा भूल-चुक हुन नदिने, लापरवाही गर्नेलाई कडा सजाय दिने आदि व्यवस्था छ । अन्जानमा गल्ती गर्नेलाई सजाय कम हुन सक्छ तर लापरवाही गर्ने वा अनुत्तरदायी कर्मचारी वा चालक तत्कालै निलम्बन हुन्छन् ।

नेपालमा पनि नियम-कानुन छन् तर त्यसको पालन हुँदैन, किन होला ?

जो अगुवा छन्, नीति-निर्माता छन् अथवा जसले नियम कार्यान्वयन गर्नुपर्ने हो, उनीहरूमा मालिकको भावना छ । जो जति माथि छ, ऊ जनताको सबैभन्दा ठूलो नोकर हो । किनभने उसले नै धेरै सुविधा उपभोग गरिरहेको हुन्छ । जबसम्म माथिल्लो तहको व्यक्तिले विनम्रता, प्रतिबद्धताका साथ आफ्नो कामलाई जीवनको अभिन्न अङ्ग मान्दैन, व्यवस्थामा सुधार आउँदैन । राजनीतिक परिवर्तन ठूलो कुरा होइन, परिवर्तनलाई अक्षरक्ष लागू गर्नु ठूलो कुरा हो । यही कुरा लागू नहुनु नै हाम्रो देशको कमजोरी हो ।

नेपालमा जसरी सडक दुर्घटना बढिरहेका छन्, त्यसलाई तत्काल कम गर्न सकिँदैन ?

म नेपाल आएको थाहा पाएपछि सरकारी निकायले मलाई निम्त्याएर सुझाव दिन आग्रह गरेको थियो । मैले आफूले जानेको कुरा बताएँ । मेरो कुरा लागू गर्ने हो भने मात्र पनि अहिले हुने दुर्घटना र त्यसबाट हुने क्षति एक वर्षभित्रै ५० प्रतिशत कम हुन्छ । मैले थप खर्चको कुरा गरिनँ, अहिले जति बजेट यातायात क्षेत्रमा खर्च भैरहेको छ, जति जनशक्ति परिचालन भैरहको छ, त्यसबाटै यो काम गर्न सकिन्छ ।

ती काम के-के हुन् ?

भैरहेको नियम कानुन लागु गर्न सरकारले जिम्मेवारी लिने सवारी व्यवसायीहरूले नियम कानुन पालना गर्ने । चालकसँग सभ्य भाषामा हाँसेर बोल्ने, उसलाई नियम मान्न बाध्य बनाउने । अटेर गरे अधिकार प्रयोग गरेर उसलाई कारबाही गर्ने । दोस्रो कुरा, चालक र उसका सहयोगी यात्रुका सेवक हुन् । यात्रुप्रति संवेदनशील हुने, मीठो बोल्ने, उनीहरूलाई सहयोग गर्ने । त्यसका लागि तुरुन्तै तालिमको व्यवस्था गर्नुपर्छ ।

तेस्रो कुरा, खाल्डाखुल्डी पुर्ने, सडकमा  जम्ने पानीको उचित निकासको व्यवस्था मिलाउने, मोडहरूमा ट्राफिक चिन्ह राख्ने, कहाँ कति स्पिड राख्ने नियम बनाउने, चोकहरूमा कुन गाडी अगाडि जाने भनेर नियम बनाउने र त्यसलाई कार्यान्वयन गर्ने, नमान्नेलाई तुरुन्तै कारबाही गर्ने, कसले कति स्पिडमा गाडी चलाउने भन्ने प्रतिस्पर्धा गर्ने होइन, कसले कति सुरक्षित गाडी चलाउँछ, त्यसलाई पुरस्कृत गर्ने व्यवस्था गर्न सकिन्छ ।

अन्तिम तर मुख्य कुरा, पाँच वर्ष यता कुन ठाउँमा के-कस्ता दुर्घटना कसरी भए भन्ने कुराको तथ्याङ्कलाई ध्यानपूर्वक विश्लेषण गर्ने । ती विश्लेषणलाई तुरुन्तै कारबाहीतर्फ लाने । यति हुने बित्तिकै धेरै समस्या समाधान हुन्छन् ।

तपाईं आफैं सरकारी जागीरे हुनुहुन्थ्यो, उक्त अनुभवका आधारमा ती कुरा सुधार हुन्छन् भन्ने विश्वास गर्नुहुन्छ ?

गर्दिनँ, किनभने हाम्रो सरकारी सिस्टम नै एक-अर्कासँग जेलिएका छन् । यहाँ तेरो अधिकार कि मेरो अधिकार भनेर झगडा हुन्छ । झगडा किन हुन्छ भने जसको जति अधिकार भयो, ऊ त्यति नै ठूलो मान्छे, विशेष मान्छे हुन पाउँछ । कुरा ठीक उल्टो हो । जसको जति धेरै अधिकार, त्यो त्यति नै तल्लो स्तरको कामदार हो । उसले बढी काम गर्नुपर्छ, बढी जवाफदेही हुनुपर्छ । जबसम्म सोच्ने शैली एवं ढिलासुस्ती कम हुँदैन तबसम्म परिवर्तन हुन्छ भन्ने कुरामा विश्वास गर्दिनँ ।

त्यसैले तपाईं विदेश पलायन हुनुभएको हो ?

नेपालमा सरकारी जागीर खाने मान्छे साँच्चै तीक्ष्ण बुद्धिका हुन्छन् । उ लोकसेवा लडेर, हजारौंलाई पछाडि पारेर त्यहाँ पुगेको हुन्छ । यस्तो व्यक्तिले आफ्नो बुद्धिको प्रयोग गर्न पाएन, क्षमताअनुसार अघि बढ्न पाएन भने कि त ऊ दु:खी भएर बस्छ या त अघि बढ्ने बाटो खोज्छ । आज धेरै सरकारी कर्मचारी विदेशको पीआर लिएर बस्नुको कारण पनि यही हो । जब मैले ग्रामीण पूर्वाधार आयोजनाको इन्जिनियरका रूपमा काम गरें, त्यहाँको ढिलासुस्ती देखेर मलाई आफ्नो काम नै बिर्सन्छु कि भन्ने लाग्न थाल्यो । त्योभन्दा राम्रो पढ्न जानु नै हो भन्ने लाग्यो ।

आज तपाईं सडक सुरक्षाको विज्ञ मानिनुहुन्छ ? नेपाली भएका नाताले देशलाई कसरी सहयोग गर्नुहुन्छ ?

म न्युजिल्यान्डको सरकारी कर्मचारी हुँ । जबसम्म पदमा हुन्छु, आफ्नो काम जिम्मेवारीपूर्वक निर्वाह गर्नु नै मेरो पहिलो कर्तव्य हो । तैपनि नेपालबाट केही सल्लाह मागिए, मेरो आवश्यकता महसुस भए आफूले बुझेको कुरा बताउन सक्छु । त्यो यसपटक पनि गरेकै हुँ । जागिर छाडेपछि नेपाल आएको अवस्थामा भने आफ्नो देशका लागि केही गर्ने इच्छा छ ।

प्रतिक्रिया
हाम्रो छनोट
कोभिड–१९ को जोखिम मुल्यांकन गर्ने बिधि (कोभिरा) सार्वजनिक
गर्भवती वा सुत्केरीको स्वास्थ्यमा समस्या देखिए के गर्ने ?
निर्मातासँग कलाकारको गुनासोः काम गराउने, अनि हराउने ?
राइडरलाई रोजीरोटीकै समस्या
सधैँ सडकमा
सम्बन्धित
अन्तरवार्ता
दलितमाथि हुने विभेदविरुद्ध गैरदलित पनि बोल्न आवश्यक छ

प्रकृति दाहाल

वैशाख ८, २०७७

अन्तरवार्ता
‘मौलिकता भएका गीत आउनै छाडे’

राजाराम पौडेल

वैशाख ८, २०७७

अन्तरवार्ता
‘अन्त्येष्टीको भिडियो जुम गरिगरि खिच्नु कस्तो मानवीयता हो ?’

अनिल यादव

वैशाख ८, २०७७

अन्तरवार्ता
नयाँ सुरुवात गर्ने चरणमा छु : राजेश हमाल

अनिल यादव

वैशाख ८, २०७७

कभरस्टोरी

  • रिपोर्ट
  • टिप्पणी
  • वार्ता

जीवनशैली

  • विज्ञान प्रविधि
  • स्वास्थ्य
  • करिअर
  • घुमघाम
  • फेसन

मल्टिमिडिया

  • फोटोस्टोरी
  • भिडियो
  • पोडकास्ट

कला मनोरञ्जन

  • सिनेमा
  • सङ्गीत
  • साहित्य
  • थिएटर
  • ललितकला
  • सेलिब्रेटी
  • गसिप

खेलकुद

  • राष्ट्रिय
  • अन्तराष्ट्रिय
  • क्रिकेट
  • फुटबल

प्रोफाइल

  • वाह ! जिन्दगी
  • ती युवा
  • किशोर छँदा
  • स्मृति लेख

समाज

  • शिक्षा
  • संस्कृति
  • इतिहास
  • प्रवास
  • अन्तर्राष्ट्रिय
  • सहर
  • अर्थ
  • खानपिन

थप

  • ब्लोअप
  • अभिमत/विचार
  • अन्तरवार्ता
  • समाचार
  • कार्टुन
  • ब्लग
  • इपेपर
  • अर्काइभ

हामीलाई खोज्नुहोस्

हाम्रा अन्य प्रकाशनहरु

  • ekantipur
  • Kantipur TV
  • Radio Kantipur
  • The Kathmandu Post
  • Nepal
  • Nari

विज्ञापन

छापामा विज्ञापन गर्न यहाँ सम्पर्क गर्नुहोला»

Copyright © Saptahik