• कभरस्टोरी
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप
  • कभरस्टोरी(current)
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली(current)
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया(current)
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन(current)
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद(current)
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल(current)
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज(current)
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप(current)
  • थप
    • अभिमत/विचार
    • अन्तरवार्ता
    • समाचार
    • कार्टुन
    • ब्लग
    • इपेपर
    • अर्काइभ
  1. होम
  2. जीवनशैली
जीवनशैली
ड्रामा पपुलर छ थिएटर छैन
  • फेसबुकमा शेर गरौ
  • ट्वीटरमा शेर गरौ
  • मेल गरौ

किशोर नेपाल

ड्रामा पपुलर छ थिएटर छैन
मंसिर २७, २०७३

 

नाटक विधामा सिर्जना बलियो पर्सन्यालिटी मान्छिन् दिया मास्केलाई । दियामा निर्देशन र अभिनय दुवैको राम्रो ज्ञान छ । सिर्जना अभिनयको एग्रेसिभ मोडमा जान चाहन्छिन् । उनलाई नाटकमा नयाँ प्रयोग मन लाग्छ । चाहनाहरू धेरै छन् । शेक्सपियरको ह्याम्लेटको नारी पात्रलाई रंगमञ्चमा उतार्ने चाहना । तर, सबै चाहनाहरूले त्यसबेलासम्म निर्गम पाउँदैनन्, जबसम्म कलाकार आर्थिक रूपले सबल हुँदैन । जबसम्म थिएटरले व्यवसायिक हैसियत बनाउँदैन ।

 

नै प्रोड्युसर आएर तिमीले चाहेजस्तो सिनेमा बनाउ भनेर अफर गर्‍यो भने कस्तो सिनेमा बनाउँछ्यौ ?’ ‘ओहो, म त लभ स्टोरी बनाउँछु । ह्याप्पी इन्डिङ । बरु त्यस्तो प्रोड्युसर कहाँ पाउनु ?’ सिर्जना खुसी हुन्छिन् । उनीसँग ड्रामाको एउटा थिम छ । उनी त्यसलाई डेभलप गर्दैछिन् । कथा नै यस्तो छ, त्यसलाई सिनेमा बनाए पनि हुन्छ र नाटक खेले पनि हुन्छ ।

सिर्जना अधिकारीले ड्रामा खेल्न थालेको एक दशक भैसक्यो । यो १० वर्षको समयमा उनले २० वटा नाटकमा अभिनय गरिसकिन् । निर्देशक राजन खतिवडाको ‘प्रयोगशाला’ र अनुप बरालको ‘मलामी’ उनले अभिनय गरेका यी २० नाटक मध्ये महत्वपूर्ण नाटक हुन् ।

अहिले मण्डला थिएटरको कोर टिमकी सदस्य सिर्जना निर्देशक अनुप बरालकी चेली हुन् । नाटकमा उनले आफ्नो करियर सुरु गरेकी थिइन् डबली थिएटरबाट । नेपालमा थिएटरको भविष्य अनिश्चित छ । ड्रामा पपुलर छ । मानिसहरूको रुचि बढ्दैछ ड्रामामा । तर, थिएटरहरू छैनन् । अहिले त झन् अभाव फिल भैरहेको छ थिएटरको ।

सिर्जनालाई रमाइलो लाग्छ निर्देशन गर्दा । उनले भर्खरै एउटा नाटकको निर्देशन गरिन्, ‘मिल्क टी ।’ कथामा खासै नवीन तत्व नभए पनि नाटक रमाइलो छ । यो नाटकमा निर्जीव र तरल मुख्य पात्रको भूमिकामा ‘चिया’ छ, चिया अर्थात मिल्क टी । नायिका सिर्जना आफैं छिन् चिया बनाउन खप्पिस । उनी एक्लै बसेकी छिन् । उनलाई आफ्नो जीवन यसरी नै बिताउन मन लाग्छ । उनीसँग पैसा छ । आर्थिक सम्बन्ध राख्न चाहने नातागोता पनि धेरै छन् । उनलाई सल्लाह दिनेहरूको पनि कमी छैन । सल्लाह त्यही हो— विवाह गर । उनी भने एक जना विवाहित अधबैंसेको प्यारमा फसेकी छिन् । उनको शारीरिक आवश्यकता उसैले पूरा गर्छ ।

एक दिन यस्तो हुन्छ कि मुख्य पात्रले आफ्नो प्रेमीलाई भन्छिन्, म आमा बन्न चाहन्छु । प्रेमी आत्तिन्छ । ऊ कुनै पनि प्रकारको नयाँ दायित्व लिन चाहँदैन । केही अघिसम्म म्याचुअर्ड र रेस्पोन्सिवल लाग्ने मानिस अनायास आत्तिन्छ । उसलाई आफ्नी धनी श्रीमतीको चिन्ता छ । उनीसँग लोग्नेका रूपमा कुनै प्रकारको शारीरिक सम्बन्ध नभए पनि रेस्पोन्सिविलिटी छ त्यहाँ । उनको गर्भबाट जन्मिएकी छोरीसँग उसको गहिरो स्नेह छ । 

मिल्क टीमा आठ जना पात्र छन् । नाटक तिनै पात्रका बीच घुम्छ । नाटक विधामा सिर्जना बलियो पर्सन्यालिटी मान्छिन् दिया मास्केलाई । दियामा निर्देशन र अभिनय दुवैको राम्रो ज्ञान छ । 

सिर्जना अभिनयको एग्रेसिभ मोडमा जान चाहन्छिन् । उनलाई नाटकमा नयाँ प्रयोग मन लाग्छ । चाहनाहरू धेरै छन् । शेक्सपियरको ह्याम्लेटको नारी पात्रलाई रंगमञ्चमा उतार्ने चाहना । तर, सबै चाहनाहरूले त्यसबेलासम्म निर्गम पाउँदैनन्, जबसम्म कलाकार आर्थिक रूपले सबल हुँदैन । जबसम्म थिएटरले व्यवसायिक हैसियत बनाउँदैन ।

 

थिएटर व्यवसायिक नभएसम्म रंगमञ्च रंगबिनाको मञ्चमात्र हुन्छ । कलाकारहरू जसोतसो बाँचेर नाटकको विकास हुन्छ भन्ने कसैले सोचेको छ भने त्यो गलत हो । रंगमञ्चका कलाकारहरू शारीरिक रूपमा पनि ‘फिट’ हुनुपर्छ । उनीहरूको अनुहारमा सामान्य मानिसको भन्दा अलिकति बढी ग्लो हुनै पर्छ । यी केही कतै नलेखिएका, तर आधुनिक समयको माग ।

सिर्जनाले केही छानिएका सिनेमामा अभिनय गरेकी छिन् । त्यान्द्रो, रेड मनसुन, गैंडा उनले अभिनय गरेका चलचित्र हुन् । सिर्जनाको सिनेमा चाख बढ्दै गएको छ । नाटक र सिनेमा एकअर्काका पूरक हुन् भन्ने सत्य उनले बुझ्न थालेकी छिन् । थिएटर र सिनेमा दुवै मनोरन्जनका लागि पनि हुन् । थिएटर कलाका लागि मात्र वा सिनेमा मनोरञ्जनका लागि मात्र भन्ने त्यस्तो कुनै नियम छैन । अभिनय कला हो । त्यो सिनेमाको आकारमा होस् अथवा ड्रामाको आकारमा । 

सिर्जना अर्जेन्टिना पुगेकी छिन् ड्रामाको वर्कसपका लागि । त्यसबाहेक उनी अन्त कतै पुगेकी छैनन् । नेपालभित्र पनि उनले धेरै कम घुम्ने अवसर पाएकी छिन् । उनी किताब पढ छिन् । नयनराज पाण्डेको लू र बुद्धिसागरको कर्णाली ब्लूज पढ्दा उनलाई रमाइलो लागेको थियो । वानिरा गिरीको कारागारको उनी ठूलो प्रशंसक हुन । ‘सखाराम वाइन्डर’ सिर्जनालाई यो नाटक पढ्न मन लागेको छ, तर फेला पारेकी छैनन् । 

भोलिका बारेमा सोच्ने गरेकी छैनन् सिर्जनाले । उनी नाटकको संसारमा नआएकी भए ? जागिर खान्थिन होला । सिर्जना भन्छिन्, ‘नेपाली कलाकारहरू भोलिका बारेमा सोच्दैनन् । त्यसैले यस्तो भएको होला ।’

 

प्रतिक्रिया
हाम्रो छनोट
कोभिड–१९ को जोखिम मुल्यांकन गर्ने बिधि (कोभिरा) सार्वजनिक
गर्भवती वा सुत्केरीको स्वास्थ्यमा समस्या देखिए के गर्ने ?
निर्मातासँग कलाकारको गुनासोः काम गराउने, अनि हराउने ?
राइडरलाई रोजीरोटीकै समस्या
सधैँ सडकमा
सम्बन्धित
जीवनशैली
प्रतिरोधी क्षमता बढाउने खाना खान पोषणविद्को सुझाव

वैशाख ८, २०७७

जीवनशैली
रोग–प्रतिरोधी हुन के खाने ?

समर्पण श्री

वैशाख ८, २०७७

जीवनशैली
भारतबाट फर्किएकी अभिनेत्रीको क्वारेन्टाइन डायरी : चौध दिन त खोकी लाग्दा पनि डर लाग्यो 

वैशाख ८, २०७७

जीवनशैली
गायिका डा. त्रिशला गुरुङको लकडाउन डायरी

जनक तिमिल्सिना

वैशाख ८, २०७७

कभरस्टोरी

  • रिपोर्ट
  • टिप्पणी
  • वार्ता

जीवनशैली

  • विज्ञान प्रविधि
  • स्वास्थ्य
  • करिअर
  • घुमघाम
  • फेसन

मल्टिमिडिया

  • फोटोस्टोरी
  • भिडियो
  • पोडकास्ट

कला मनोरञ्जन

  • सिनेमा
  • सङ्गीत
  • साहित्य
  • थिएटर
  • ललितकला
  • सेलिब्रेटी
  • गसिप

खेलकुद

  • राष्ट्रिय
  • अन्तराष्ट्रिय
  • क्रिकेट
  • फुटबल

प्रोफाइल

  • वाह ! जिन्दगी
  • ती युवा
  • किशोर छँदा
  • स्मृति लेख

समाज

  • शिक्षा
  • संस्कृति
  • इतिहास
  • प्रवास
  • अन्तर्राष्ट्रिय
  • सहर
  • अर्थ
  • खानपिन

थप

  • ब्लोअप
  • अभिमत/विचार
  • अन्तरवार्ता
  • समाचार
  • कार्टुन
  • ब्लग
  • इपेपर
  • अर्काइभ

हामीलाई खोज्नुहोस्

हाम्रा अन्य प्रकाशनहरु

  • ekantipur
  • Kantipur TV
  • Radio Kantipur
  • The Kathmandu Post
  • Nepal
  • Nari

विज्ञापन

छापामा विज्ञापन गर्न यहाँ सम्पर्क गर्नुहोला»

Copyright © Saptahik