• कभरस्टोरी
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप
  • कभरस्टोरी(current)
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली(current)
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया(current)
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन(current)
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद(current)
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल(current)
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज(current)
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप(current)
  • थप
    • अभिमत/विचार
    • अन्तरवार्ता
    • समाचार
    • कार्टुन
    • ब्लग
    • इपेपर
    • अर्काइभ
  1. होम
  2. जीवनशैली
  3. घुमघाम
घुमघाम
तेस्रो आकाशमा अनील
  • फेसबुकमा शेर गरौ
  • ट्वीटरमा शेर गरौ
  • मेल गरौ

किशोर नेपाल

तेस्रो आकाशमा अनील
फाल्गुन २७, २०७४

पुरुषको लाइनमा बसौं मनले मान्दैन, महिलाको लाइनमा बसूँ तनले मान्दैन, पुरुष र महिलाको बीचमा बसूँ स्वयंसेवकहरू मान्दैनन’, निकै लोकप्रिय भयो नाटक ‘जिउँदो आकाश’ को यो वाक्य । वाक्य रमाइलो सुनिन्छ । तर, गम्भीर भएर एकैछिन सोच्यो भने त्यो मनोरन्जनभित्र तेस्रो आकाशको निसासिंदो गुम्फन सुनिन्छ । नेपाली समाजलाई सञ्चालित र निर्देशित गर्ने महत्वपूर्ण मानिस, भलाद्मी, नीति–निर्माता कसैले पनि तेस्रो आकाशको परिकल्पना गरेका छैनन् । आधा आकाश नारीहरूले ओगटेको र आधा आकाश पुरुषले भोगेको यो पूरै देशमा मानिसका पीडा अलग–अलग छन् । मानिसको जात यस्तो पनि हुन्छ जहाँ व्यक्तित्वले पहिचान खोज्छ । संसारमा जति पनि प्राणी जन्मन्छन् तिनमा प्राकृतिक विकार पनि हुन्छन् । यी सबै विकारलाई समाजले स्वीकार गर्दैन । 

अनील सुब्बा यो नाटकका एक्ला पात्र हुन् । उनी रंगमञ्चमा गौरव र गरिमाको पहिचानबाट सुरु हुन्छन् । उनका चञ्चले बानीले दर्शकलाई पेट मिचीमिची हसाउँछ तर, गौरवभित्रको अन्तरद्वन्द्वलाई चियाउने साहस कमैले गर्छन् । हाँसो र आँशु मिसिएका संवादबीच समाजमा उपस्थित तेस्रोलिंगीहरूको पीडा नाटकमा देखाइएको छ । 

नाटकका मूल पात्र गौरवको मन र आत्मा गरिमाको हुन्छ । शरीर पुरुषको, चाहना भने महिलाको । सानोमा साथीहरूसँग खेल्दा मिस र बेहुली बन्न रहर गर्छ गौरव । धेरैजसो केटीहरूसँग नै घुलमिल गर्न मन पराउने नारीजन्य स्वभावका गौरवलाई प्रकटमा पनि नारी स्वभावले थिच्दै लगेको हुन्छ । उनको व्यवहारमा खासै कसैले ध्यान दिएको हुँदैन तर, समयसँगै फैलिँदै गएको जवानीको उमंगले समस्या बढाउँदै लान्छ । 

गौरवले आफ्नो प्रेमीलाई विवाहका लागि प्रस्ताव पनि गर्छन् तर यी दुईको प्रेम र विवाहको बाधक बन्छन् परिवार र समाज । समाजले नै गौरवलाई सबै कुरामा बन्देज लगाएको छ । उसको प्रेमी पनि यही समाजको एउटा पात्र हुन्छ । जहाँ गए पनि उसको बाँच्ने आधार हुँदैन । गौरव सेनामा भर्ती हुन खोज्छ । त्यहाँ पनि उसले दुव्र्यवहार बेहोर्नुपर्छ । बिकल्पमा गौरव आत्महत्याको छेउछाउमा पुग्छ तर आफ्नी आमाको आँसुलाई जित्ने साहस हुँदैन उसमा । 

नाटकमा अनीलको अभिनयको दुरुपयोग गरिएको छ । एकल नाटकमा पाश्र्व घटनाको प्रयोग र विवरण जति कम हुन्छ अभिनयको स्कोप त्यति नै बढ्छ । अनीलको अनुहारको अभिव्यक्ति, शारीरिक हाउभाउ, चालढालको प्रयोगमा चुकेका छन् निर्देशक ।

अनील इलामको चुलाचुलीबाट आएका हुन् । उनको गाउँ कस्तो भने ‘यसलाई झापाले हेपेको छ र इलामले देखेको छैन ।’ ललितकला महा–विद्यालयमा संगीत पढिरहेका अनीलका रंगमञ्चका गुरु हुन्– सुनील पोखरेल । यी दुईबीच एकलव्य र द्रोणाचार्यको जस्तो सम्बन्ध छैन । अहिलेसम्म अनीलले छवटा नाटक मञ्चन गरेका छन् । नाटकमा काम गर्ने अधिकांश कलाकार निर्देशकमाथि भरोसा गर्छ ।

अनीलको पनि भरोसा त त्यही हो तर, कति स्कृप्ट चित्त बुझेको हुँदैन र त्यसमा फिनिसिङ गर्ने मौका पनि पाइन्न । अनीलको अनुभवमा एकल नाटक गर्दा उनलाई पुरुषको पहिरन अप्ठेरो लागेको थियो । नारीको अभिनयबाट बाहिर निस्किन मेकअप पखाल्नुपर्ने । त्यो एकप्रकारको जटिल काम थियो अनीलका लागि ।

अनील लिम्बू हुन् तर, समस्या के भने काठमाडौंका कतिपय नेवारलाई नेवारी भाषा नआएजस्तै अनीललाई पनि लिम्बू भाषा आउँदैन । उनी लिम्बू संस्कृतिमा काम गर्न चाहन्छन् । त्यसका लागि अवसरको खोजी छ उनलाई । भरखर देश संघीय भएको छ । यो अवसर हो, कला, संस्कृति र साहित्यको विकास गर्ने । देशमा गठनको प्रक्रियामा रहेका प्रादेशिक सरकारहरूको प्राथमिकता र महत्वमा के–के पर्छन् ? त्यो छिट्टै थाहा हुनेछ । हामी धनले विपन्न देश हांै र पनि हाम्रा प्रत्येक पाइला सम्पन्न छन् ।

 

प्रतिक्रिया
हाम्रो छनोट
कोभिड–१९ को जोखिम मुल्यांकन गर्ने बिधि (कोभिरा) सार्वजनिक
गर्भवती वा सुत्केरीको स्वास्थ्यमा समस्या देखिए के गर्ने ?
निर्मातासँग कलाकारको गुनासोः काम गराउने, अनि हराउने ?
राइडरलाई रोजीरोटीकै समस्या
सधैँ सडकमा
सम्बन्धित
घुमघाम
दुश्चिन्तामा दोहोरी साँझ

वैशाख ८, २०७७

घुमघाम
पाहुनाविहीन पोखरा

राजाराम पौडेल

वैशाख ८, २०७७

घुमघाम
फेवा किनारामा गीतार बजाउदै : पिटर गोर्गई

राजाराम पौडेल

वैशाख ८, २०७७

घुमघाम
भेडेटारबाट जिपलाइन

नरेन्द्र बस्नेत

वैशाख ८, २०७७

कभरस्टोरी

  • रिपोर्ट
  • टिप्पणी
  • वार्ता

जीवनशैली

  • विज्ञान प्रविधि
  • स्वास्थ्य
  • करिअर
  • घुमघाम
  • फेसन

मल्टिमिडिया

  • फोटोस्टोरी
  • भिडियो
  • पोडकास्ट

कला मनोरञ्जन

  • सिनेमा
  • सङ्गीत
  • साहित्य
  • थिएटर
  • ललितकला
  • सेलिब्रेटी
  • गसिप

खेलकुद

  • राष्ट्रिय
  • अन्तराष्ट्रिय
  • क्रिकेट
  • फुटबल

प्रोफाइल

  • वाह ! जिन्दगी
  • ती युवा
  • किशोर छँदा
  • स्मृति लेख

समाज

  • शिक्षा
  • संस्कृति
  • इतिहास
  • प्रवास
  • अन्तर्राष्ट्रिय
  • सहर
  • अर्थ
  • खानपिन

थप

  • ब्लोअप
  • अभिमत/विचार
  • अन्तरवार्ता
  • समाचार
  • कार्टुन
  • ब्लग
  • इपेपर
  • अर्काइभ

हामीलाई खोज्नुहोस्

हाम्रा अन्य प्रकाशनहरु

  • ekantipur
  • Kantipur TV
  • Radio Kantipur
  • The Kathmandu Post
  • Nepal
  • Nari

विज्ञापन

छापामा विज्ञापन गर्न यहाँ सम्पर्क गर्नुहोला»

Copyright © Saptahik