• कभरस्टोरी
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप
  • कभरस्टोरी(current)
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली(current)
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया(current)
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन(current)
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद(current)
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल(current)
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज(current)
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप(current)
  • थप
    • अभिमत/विचार
    • अन्तरवार्ता
    • समाचार
    • कार्टुन
    • ब्लग
    • इपेपर
    • अर्काइभ
  1. होम
  2. अर्काइभ
अर्काइभ
वर्ष २०१६ को सबैभन्दा महँगो ब्रान्ड
  • फेसबुकमा शेर गरौ
  • ट्वीटरमा शेर गरौ
  • मेल गरौ

साप्ताहिक संवाददाता

वर्ष २०१६ को सबैभन्दा महँगो ब्रान्ड
पुस १४, २०७३

 

भ्यालेन्टिनो 

मिलानमा हेडक्वार्टर रहेको भ्यालेन्टिनो १९५९ मा देखा परेको ब्रान्ड हो । अन्तर्राष्ट्रिय स्तरमा यसले १९६२ देखि मात्र आफ्नो पहिचान बनाउन थालेको हो । सन् १९६७ मा यो ब्रान्डका स्थापकले निइम्यान मारकस अवार्ड प्राप्त गरेपछि यो विश्वभरिका सेलिब्रेटीहरूको प्रिय बन्न थालेको हो । आगा खान, एलिजावेथ टेलर तथा ज्याकलिन केनेडी समेतले रुचाएको ब्राण्डका रूपमा यसको परिचय बनेको थियो । विश्वका धनी एवं स्टाइल आइकनका रूपमा विश्व प्रसिद्ध सेलिब्रेटी महिलाहरूको वार्डरोबको शोभा बढाउने यो ब्रान्ड वर्ष २०१६ को सबैभन्दा महँगो क्लोदिङ ब्रान्डको टप टेन सूचीमा दसौं स्थानमा छ । 

 

भर्साची

जियानी भर्साचीद्वारा स्थापित यो इटालियन फेसन कम्पनी एवं ट्रेड नेम सन् १९७८ देखि अस्तित्वमा छ । अन्तर्राष्ट्रिय रूपमै ख्यातिप्राप्त ब्रान्डका रूपमा परिचित भर्साचीअन्तर्गत क्लोदिङ, एक्सेसरीज तथा मेकअपका रेन्जहरू उपलब्ध छन् । भर्साची हाई डिमाण्ड फेसन ब्रान्डका रूपमा चर्चित ब्रान्ड हो । यो सेक्सी क्लोथ ब्रान्ड फोर मेनका रूपमा पनि परिचित छ । महिला तथा पुरुषका मेकअप एक्सेसरीजका लागि पनि यो ब्रान्ड लोकप्रिय छ । यद्यपि यो ब्रान्डलाई मूलत: लक्जरी क्लोथिङ एवं एक्सेसरीजका लागि सम्झिइन्छ । विगतको तुलनामा भर्साची यो वर्ष विश्व टप महँगा क्लोदिङ ब्रान्डको सूचीमा ओरालो लागेको छ र यस पटक ९ औं स्थानमा पुगेको छ । 

गेस

टप टेन मोस्ट एक्सपेन्सिभ क्लोदिङ ब्रान्डअन्तर्गत ८ औं स्थानमा रहेको गेस अमेरिकन ब्रान्ड हो । गेस आफ्नो डेनिम जिन्सका लागि चर्चित छ । विश्वको सबैभन्दा सेक्सी जिन्सका रूपमा पनि परिचय बनाएको यो ब्रान्डले सन् १९८१ देखि आफ्नो यात्रा प्रारम्भ गरेको हो । यो ब्रान्डअन्तर्गत वयस्क युवा–युवतीका लागि फेसन वेयर बाहेक घडी, ज्वेलरी तथा पर्प्mयुम पनि उपलब्ध हुन्छ ।

 

डिओर

डिजाइनर क्रिस्टियन डिओरको ब्रान्ड डिओर सबैभन्दा महँगो फेसन ब्रान्डको सूचीमा सातौं स्थानमा छ । विश्वको सबैभन्दा ठूलो, एलिगेन्ट, सुन्दर, आधुनिक एवं ग्ल्यामरस क्लोदिङ ब्रान्डका रूपमा परिचित डिओरको स्थापना सन् १९४६ मा भएको हो । यो ब्रान्डअन्तर्गत रेडि टू वेयर, लेदर वेयर, फेसन एक्सेसरीज, फुटवेयर, ज्वलेरी, टाइमपिस, पर्फ्युम, मेकअप तथा स्किन केयर रेन्ज उपलब्ध छन् । अहिले यो ब्रान्डका सन ग्लास पनि उपलब्ध हुन थालेका छन् । यो ब्रान्ड मूलत: महिलावर्गको रोजाइमा छ ।

 

मार्क ज्याकब्स

सन् १९९७ देखि फेसन संसारमा उदाएको मार्क ज्याकब्स ब्रान्डका सामान विश्वका ८० भन्दा बढी मुलुकमा उपलब्ध छन् र यो दुई सय रिटेल स्टोरमार्फत फेसन पारखीहरू माझ पुग्ने गरेको छ । वर्ष २०१६ को सबैभन्दा महँगा क्लोदिङ ब्रान्डको टप टेन सूचीमा मार्क ज्याकब्स छैटौं स्थानमा छ । आफ्ना लक्जरियस डिजाइनका लागि परिचित यो ब्रान्डको विशेषता सिजनल विविधता हो । यो ब्रान्ड अन्तर्गत फेसन वेयर बाहेक जुत्ता, ह्यान्ड ब्याग तथा ज्वेलरी पनि उपलब्ध हुन थालेका छन् । 

अर्मानी

मोस्ट एक्सपेन्सिभ क्लोदिङ ब्रान्ड अफ द इयर–२०१६ को सूचीको पाँचौं स्थानमा छ– अर्मानी। अर्मानीका रेडी टू वेयर, लेदर गुड्स, फुटवेयर, घडी, ज्वलेरी एक्सेसरीज, आइ वेयर, कस्मेटिक्सदेखि आन्तरिक सजावटका सामग्रीसमेत उपलब्ध छन् । सिम्पल जिन्स र टी सर्टदेखि काउचर स्टाइलसम्म कलेक्सन उपलब्ध गराउने अर्मानीले महिला तथा पुरुष दुवैको आवश्यकता पूर्ति गर्छ । सन् १९७५ मा जर्जियो अमार्नीद्वारा स्थापित यो ब्रान्डका सामग्री प्रयोग गर्दा सामाजिक प्रतिष्ठा बढ्ने विश्वास गरिन्छ । अमार्नीको सुट लगाउने व्यक्तिलाई सम्पन्न घरानाको मानिन्छ । अमार्नीअन्तर्गत किड्स वेयर पनि उपलब्ध हुन थालेको छ ।

डोल्सी एण्ड गब्बाना

डोमेनिको डोल्सी र स्टेफानो गब्बानाको यो क्लोदिङ ब्रान्ड सन् २०१६ को सबैभन्दा महँगो क्लोदिङ ब्रान्डको सूचीको चौथो स्थानमा छ । १९८० ताका फेसन बजारमा देखा परेको यो ब्रान्डले सूरुमा वुमन क्लोदिङमा आफ्नो परिचय बनाएको थियो । विस्तारै यो ब्रान्ड स्वीमसुट र अन्डर गार्मेन्ट रेन्जका लागि परिचित हुँदै गयो । हाल डी एण्ड जी लेबलअन्तर्गत यो ब्रान्डका क्याजुयल रेन्ज पनि उपलब्ध छन् । इटालीको लोकप्रिय फेसन ब्रान्डका रूपमा परिचित यो ब्रान्डअन्तर्गत फुटवेयर, पर्फ्युम, कस्मेटिक, सनग्लासेज आदि उपलब्ध भए पनि यसको लोकप्रियता फेसन क्लोदिङमै छ । 

 

सन् १९१३ मा स्थापना भएको प्राडा इटालियन फेसन लेबल हो , जसलाई मारियो प्राडाले सृजना गरेका थिए । १ सय ३ वर्षदेखि सिम्लीसिटी, ड्युरेबिलिटी तथा कटिङ एज डिजाइनमा लागि ख्याति प्राप्त यो ब्रान्ड मूलत: लेदर गुड्समा केन्द्रित छ । यो ब्रान्डलाई उत्तम पहिरनमा विविध डिजाइनको परिचय प्राप्त छ । प्राडा विश्वका महँगा क्लोदिङ ब्रान्डको सूचीमा विगतका वर्षको तुलनामा अघि बढ्दै तेस्रो स्थानमा स्थापित हुन सफल भएको छ । 

 

च्यानल

रेडी टू वेयर तथा लक्जरी गुडसमा हाइ फेसन ब्राण्डका रुपमा परिचित नाम हो– च्यानल । सन् १९०९ मा स्थापित फ्रेन्च फेसन ब्रान्ड च्यानल अन्तर्गत वुमेन वेयरमा इलिगेन्ट वेयर विथ सिम्पल डिजाइन लोकप्रिय छन् । स्टाइल वेयरमा लिटिल ब्ल्याक ड्रेस तथा पफर््युममा च्यानल नं फाइभ च्यानल ब्रान्डका निकै लोकप्रिय उत्पादन हुन् । वर्ष २०१६ को सबैभन्दा महँगो क्लोदिङ ब्रान्डको सूचीको दोस्रो स्थानमा रहन सफल यो ब्रान्ड विगतका वर्षदेखि पनि टप फाइभमा पर्दै आएको छ । 

गुची

विगतका वर्षहरू झैं यो वर्ष पनि विश्वको सबैभन्दा महँगो क्लोदिङ ब्रान्डको टप टेन सूचीमा गुची अग्रस्थानमा छ । सन् १९२१ मा गुचियो गुचीद्वारा स्थापित यो ब्रान्ड सबैभन्दा बढी बिक्री हुने इटालियन ब्रान्ड पनि हो । हाल विश्व भरिमा यो ब्रान्डका २ सय ७५ वटा स्टोर छन् भने यो ब्रान्डका उत्पादन हाई प्रोफायल डिपार्टमेन्ट स्टोरहरूमा मात्र बिक्री हुने गरेको छ । युनिसेक्स फेसन वेयरमा अब्बल मानिएको यो ब्रान्डअन्तर्गत पर्फ्युम, सन ग्लासेस्, ह्यान्ड ब्याग, स्कर्ट, जुत्ता, टाई आदि उपलब्ध छन् । विश्व प्रसिद्ध सेलिब्रेटी तथा संसारका धनाढ्य व्यक्तिहरूको फेसन तथा स्टाइलको महत्वपूर्ण पक्ष तथा पहिलो रोजाइका कारण यो ब्रान्ड संसारकै सबैभन्दा महँगो क्लोदिङ ब्रान्डका रूपमा स्थापित हुन सफल भएको छ । यसको गुणस्तर र मूल्य अरू कसैसँग तुलना गर्न सकिँदैन ।

प्रतिक्रिया
हाम्रो छनोट
कोभिड–१९ को जोखिम मुल्यांकन गर्ने बिधि (कोभिरा) सार्वजनिक
गर्भवती वा सुत्केरीको स्वास्थ्यमा समस्या देखिए के गर्ने ?
निर्मातासँग कलाकारको गुनासोः काम गराउने, अनि हराउने ?
राइडरलाई रोजीरोटीकै समस्या
सधैँ सडकमा
सम्बन्धित
अर्काइभ
नेपाल हङकङ विमान चार्टरमा यात्रुहरु अन्यौल

अनोज रोक्का

वैशाख ८, २०७७

अर्काइभ
जेठ २ देखि ८ गतेसम्मको राशिफल

रामप्रसाद सिटौला (फलित ज्योतिष)

वैशाख ८, २०७७

अर्काइभ
प्रकाशकीय

कैलाश सिरोहिया

वैशाख ८, २०७७

अर्काइभ
कोभिड–१९ : एक तिहाइभन्दा बढी निको भए 

एजेन्सी

वैशाख ८, २०७७

कभरस्टोरी

  • रिपोर्ट
  • टिप्पणी
  • वार्ता

जीवनशैली

  • विज्ञान प्रविधि
  • स्वास्थ्य
  • करिअर
  • घुमघाम
  • फेसन

मल्टिमिडिया

  • फोटोस्टोरी
  • भिडियो
  • पोडकास्ट

कला मनोरञ्जन

  • सिनेमा
  • सङ्गीत
  • साहित्य
  • थिएटर
  • ललितकला
  • सेलिब्रेटी
  • गसिप

खेलकुद

  • राष्ट्रिय
  • अन्तराष्ट्रिय
  • क्रिकेट
  • फुटबल

प्रोफाइल

  • वाह ! जिन्दगी
  • ती युवा
  • किशोर छँदा
  • स्मृति लेख

समाज

  • शिक्षा
  • संस्कृति
  • इतिहास
  • प्रवास
  • अन्तर्राष्ट्रिय
  • सहर
  • अर्थ
  • खानपिन

थप

  • ब्लोअप
  • अभिमत/विचार
  • अन्तरवार्ता
  • समाचार
  • कार्टुन
  • ब्लग
  • इपेपर
  • अर्काइभ

हामीलाई खोज्नुहोस्

हाम्रा अन्य प्रकाशनहरु

  • ekantipur
  • Kantipur TV
  • Radio Kantipur
  • The Kathmandu Post
  • Nepal
  • Nari

विज्ञापन

छापामा विज्ञापन गर्न यहाँ सम्पर्क गर्नुहोला»

Copyright © Saptahik