• कभरस्टोरी
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप
  • कभरस्टोरी(current)
    • रिपोर्ट
    • टिप्पणी
    • वार्ता
  • जीवनशैली(current)
    • विज्ञान प्रविधि
    • स्वास्थ्य
    • करिअर
    • घुमघाम
    • फेसन
  • मल्टिमिडिया(current)
    • फोटोस्टोरी
    • भिडियो
    • पोडकास्ट
  • कला मनोरञ्जन(current)
    • सिनेमा
    • सङ्गीत
    • साहित्य
    • थिएटर
    • ललितकला
    • सेलिब्रेटी
    • गसिप
  • खेलकुद(current)
    • राष्ट्रिय
    • अन्तराष्ट्रिय
    • क्रिकेट
    • फुटबल
  • प्रोफाइल(current)
    • वाह ! जिन्दगी
    • ती युवा
    • किशोर छँदा
    • स्मृति लेख
  • समाज(current)
    • शिक्षा
    • संस्कृति
    • इतिहास
    • प्रवास
    • अन्तर्राष्ट्रिय
    • सहर
    • अर्थ
    • खानपिन
  • ब्लोअप(current)
  • थप
    • अभिमत/विचार
    • अन्तरवार्ता
    • समाचार
    • कार्टुन
    • ब्लग
    • इपेपर
    • अर्काइभ
  1. होम
  2. अभिमत/विचार
अभिमत/विचार
तीज मनाऔं, जति नबनाऔं
  • फेसबुकमा शेर गरौ
  • ट्वीटरमा शेर गरौ
  • मेल गरौ

मनोज गजुरेल

तीज मनाऔं, जति नबनाऔं
भाद्र २५, २०७२

तीज’ उल्टो भयो भने ‘जति’ हुन्छ । ‘जति’ भएपछि जे गरे पनि चल्छ । आजकालको तीज शैली देख्दा यस्तो लाग्छ, अब तीज तीज रहेन, यो ‘जति’ भैसक्यो । जति भएपछि तीजको व्रत पार्टीमा परिवर्तन हुँदो रहेछ । मन्दिर नगएर डिस्को जान मन लाग्दो रहेछ । चेली/माइती नभएर प्रेमी/प्रेमिका मिलन हुँदो रहेछ । साडी/चोलो छोडेर मिनिस्कर्टको चलन आउँदो रहेछ । माइतीघर जानुभन्दा सिनेमा घरतिर ध्यान जाँदो रहेछ । दर खानतिरभन्दा तर चाख्न मन लाग्दो रहेछ । पारिवारिक भेटमा भन्दा फेसबुक अपडेटमा मच्चिन मन लाग्दो रहेछ भन्ने गजुरियल दृष्टिकोण छ ।

तै पनि यो साल तीज र जति आउँछन् कि आउँदैनन्, दुवै अन्यौलमा छन् । आउँदैनन् भनौं भने भित्तेपात्रोमा भनिएको छ, भदौ ३० गते तीज हरितालिका । आउँछ भनौं भने नेपालबन्द क्यालेन्डरमा देखिएको छ, भदौ र असोजभरि बन्द हडताल † आयो भने जतिले कति गर्ने हो ? आएन भने तीजको पीडा के हुने हो ? बन्द–हड्ताल जारी रह्यो भने न मधेसकी चेली पहाड माइत आउन सक्छिन्, न त पहाडबाट माइती मधेस पुग्न सक्छन् † त्यसमाथि कुनै चेली विदेशमा छन्, कसैका माइती परदेशमा होलान् । गजुरियल विश्लेषण भन्छ, तीज वा जति, जे भए पनि गएको भन्दा आएकै राम्रो हो । विश्वास गरौं, यस पटक पनि यिनीहरू पक्का आउनेछन् ।

ती जति लिएर आउँछन् कि तीज लिएर आउँछन्, त्योचाहिँ प्रतीक्षाकै विषय हो । तीजलाई संस्कृति मान्नेहरूको तर्क छ, ‘जति’ ले तीजको मान–मर्दन गरेको छ । ‘जति’लाई समयको माग मान्नेहरूको भनाइ छ, तीजले परिवर्तनको माग गरेको छ । यी दुईवटा विपरीत विचारको बीचबाट आजको गजुरियल विश्लेषण अघि बढ्छ ।

विश्लेषण भन्छ, उहिलेको तीज यस्तो थियो, अहिले उस्तो भयो भनेर बस्ने बेला यो होइन । भविष्यमा तीज आफ्नो असली स्वरूपमा फर्किएला नि त भनेर कुर्ने बेला पनि होइन यो ।

हिजो हिजै हो, जुन गैसक्यो । भोलि भोलि नै हो, त्यो आएकै छैन । अहिले हामीले तीजलाई कति शिष्ट, सामाजिक र समयसापेक्ष बनाउन सक्छौं, यो मुख्य कुरा हो । जुनसुकै चाडपर्वमा विकृति पसेको छ, तर त्यसलाई हिजोसँग तुलना गर्दैमा राम्रो हुने होइन । भोलिसँग अपेक्षा राखेर पनि हुँदैन । त्यसैले अहिले हामी कति जिम्मेवार भएर चाडपर्वलाई मनाउँछौं, त्यसैअनुसार यसले भोलि आफ्नो रूप धारण गर्ने हो भन्ने गजुरियल ठम्याइ छ ।

समस्या के हो भने हामी वर्तमानमा बाँच्नै सक्दैनौं । कि त बितेका कुरा सम्झेर दु:खी हुन्छौं कि त भविष्य सोचेर खुसी । यद्यपि यी दुवै कुरा हाम्रो वशमा छैनन् । हाम्रो वशमा भएको भनेको त वर्तमान हो । वर्तमानलाई चाहिं ध्यान नदिने अनि विगत र आगतलाई हेरेर रुने वा हाँस्ने प्रवृत्ति नै हाम्रो मूल समस्या हो । वास्तवमा कुनै कुराको तुलना हुनै सक्दैन । त्यो युगलाई यो युगसँग, यस घटनालाई त्यस परिघटनासँग, यो व्यक्तिलाई त्यो व्यक्तिसँग, यो समयलाई त्यो समयसँग वा यो रीतिलाई त्यो रीतिसँग तुलना गर्दा तनावबाहेक केही पनि हुँदैन । प्रत्येकको आ–आफ्नै महत्व, क्षमता तथा योग्यता हुन्छ । सोही अनुसार तीज र जतिलाई बुझ्नुपर्छ भन्ने गजुरीयल ठम्याइ छ ।

उहिले श्रीमान्को दीर्घायुको कामना गर्न व्रत बस्थे, अहिले आफ्नै स्लिमको कामनासहित व्रत बस्छन् । यसलाई तीज उल्टो भएर जति भएको हो भन्न मिल्दैन, यो पनि समयकै माग हो । उहिले फोन थिएन, साथीभाइ थिएनन् । फेसबुक थिएन । माने पनि, नमाने पनि श्रीमान्प्रति त्वम् शरणम् गर्नुपथ्र्यो । अहिले मोबाइल छ, इमेल छ, जिमेल छ, फिमेल छ । फ्रेन्डहरू छन् । आफू तन्दुरुस्त बन्न पनि स्लिम बन्नुपर्‍यो । मित्रहरूलाई देखाउन पनि फिटफाट बस्नुपर्‍यो । श्रीमतीले आफ्ना लागि व्रत बस्न छोडे भनेर अहिलेको तीजलाई जति भयो भन्नुको साटो श्रीमतीको दीर्घायुका लागि आफूले कति छाक छोडें भनेर श्रीमान्हरूले सोच्नुपर्छ भन्ने गजुरियल ठम्याइ छ । 

प्रतिक्रिया
हाम्रो छनोट
कोभिड–१९ को जोखिम मुल्यांकन गर्ने बिधि (कोभिरा) सार्वजनिक
गर्भवती वा सुत्केरीको स्वास्थ्यमा समस्या देखिए के गर्ने ?
निर्मातासँग कलाकारको गुनासोः काम गराउने, अनि हराउने ?
राइडरलाई रोजीरोटीकै समस्या
सधैँ सडकमा
सम्बन्धित
अभिमत/विचार
सङ्गीतबाट ध्यान

सिर्जना दुवाल श्रेष्ठ

वैशाख ८, २०७७

अभिमत/विचार
स्वप्नदेखि परम् मुक्तिसम्मः निद्राको भूमिगत चक्रीय यात्रा

स्वामी आनन्द अर्हत

वैशाख ८, २०७७

अभिमत/विचार
के विकल्प बन्न सक्छ अनलाइन कक्षा ?

प्रा. डा. सुमनराज ताम्राकार

वैशाख ८, २०७७

अभिमत/विचार
निद्राको समादरः स्वास्थ्यको आधार

स्वामी आनन्द अर्हत

वैशाख ८, २०७७

कभरस्टोरी

  • रिपोर्ट
  • टिप्पणी
  • वार्ता

जीवनशैली

  • विज्ञान प्रविधि
  • स्वास्थ्य
  • करिअर
  • घुमघाम
  • फेसन

मल्टिमिडिया

  • फोटोस्टोरी
  • भिडियो
  • पोडकास्ट

कला मनोरञ्जन

  • सिनेमा
  • सङ्गीत
  • साहित्य
  • थिएटर
  • ललितकला
  • सेलिब्रेटी
  • गसिप

खेलकुद

  • राष्ट्रिय
  • अन्तराष्ट्रिय
  • क्रिकेट
  • फुटबल

प्रोफाइल

  • वाह ! जिन्दगी
  • ती युवा
  • किशोर छँदा
  • स्मृति लेख

समाज

  • शिक्षा
  • संस्कृति
  • इतिहास
  • प्रवास
  • अन्तर्राष्ट्रिय
  • सहर
  • अर्थ
  • खानपिन

थप

  • ब्लोअप
  • अभिमत/विचार
  • अन्तरवार्ता
  • समाचार
  • कार्टुन
  • ब्लग
  • इपेपर
  • अर्काइभ

हामीलाई खोज्नुहोस्

हाम्रा अन्य प्रकाशनहरु

  • ekantipur
  • Kantipur TV
  • Radio Kantipur
  • The Kathmandu Post
  • Nepal
  • Nari

विज्ञापन

छापामा विज्ञापन गर्न यहाँ सम्पर्क गर्नुहोला»

Copyright © Saptahik